Utkast: Mars 12, 2012

Lånade denna lista av Kajsa, i brist på annat så kan jag lika gärna publicera den.. :)


Du under 2012..


Har du gråtit? Jag är en blödig person, så ja, väldigt många tårar.

Har du skrattat? Skrattar oftast, undantag när jag har pms.

Har du sovit i tält? Nja, lite för kallt för det än så länge, men i sommar så..!

Har du varit på Gröna Lund? Nej.

Har du varit på Liseberg? Nej.

Har du varit på Kneipbyn? Nej?

Har du varit utomlands? Nej.

Har du varit i en annan stad? Jadå!

Har du bott hemma? Bott och bott, jag har varit där på alla lov.

 

 

Dina vänner under 2012..

Har en vän dött? Nej, tack och lov.

Har en vän sökt tröst hos dig? Jadå.

Har du sökt tröst hos en vän? Oja!

Har du sovit över hos en vän? Absolut.

Har du varit kär i en vän? Ja :$

Har du fått mer en fem nya vänner under året? Nya och nya, de har blivit närmare vänner!

 

 

2012 har du:

Har du pussat någon? Många pussar.

Har du varit kär i någon? Jag ÄR fruktansvärt kär nu också!

Har du sovit med någon av motsatt kön? Jaaaadå.

 

 

När har du som mest..

Gråtit under 2012? Alla dagar utan min fina. Som sagt, väldigt blödig och fjollig.
Skrattat under 2012? Samma svar som Kajsa där; det går inte en dag utan att jag skrattar.


Denna månad...

Har du varit kär? Yep.

Har du kysst någon? Jadå :$

Har du pussat någon? Ja.

Har du kramat någon? Har kramat många :)

Har du skrattat? Absolut, ovanligt mycket.

Har du gråtit? Tyvärr, ja.
Har du varit glad? Nästan varje dag, förutom i fredags.

Har du varit ledsen ? Ja.

 

 

När...

Grät du senast? Fredagkväll.
Skrattade du senast? Nyss.
Duschade du senast? För en liten stund sedan.

Lyssnade du på musik senast? Samma svar som ovan.

Hade du kul senast? Tidigare ikväll.

 

Vem..

Kramade du senast? John.
Pratade du i telefon med senast? John.

Fick du sms av senast? Samma svar på denna fråga som dem ovan; John!

Hade du tråkigt senast? Ganska uttråkad nu.

Tycker du om någon just nu? Yesbox.

Gröna eller röda äpplen? De ska vara sura, gröna.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? John, Emmelie eller Viktoria ♥
Vilken tid gick du upp idag? Vid sju?

Har du sovit i din egna säng inatt? Tyvärr.

Har du sovit ensam inatt? Tyvärr, här också.

Hur svarar du i telefon? "Hej, det är Emma", "Hej..", "Hallå?" - beror på vem det är som ringer!
Vad ska du göra imorgon? Skola och sedan kanske vara med Anna, men allt beror på om jag är frisk då eller inte.

Var vill du bo när du blir stor? Trivs bra här, i denna tråkiga, lilla, trygga stad.
Vad vill du bli när du blir stor? Drömmen: barnmorska!

Är det okej att gråta? Det är klart.

Vilken årstid tycker du bäst om? Har alltid älskat vintern men nu börjar våren och sommaren kännas mer lockande. Snälla, ge mig sommar, festivaler och frihet!

Skulle du göra om du vann en miljon? Resa, resa, resa och handla en hel massa saker!!
Bär du glasögon eller linser? Nej, fast skulle behöva....
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej.

 


Har du piercing? Nej.
Har du tatuering?  Nej, men vill ha. Gärna nu.

Vill du gifta dig? En dag... ja!

Vill du ha barn? Absolut, gärna sjuttioelva stycken :)

Solar du ofta? Nej... En gång albino - alltid albino!

Är du bra på att laga mat? Jag kan om jag vill, fast ingen tror mig :(
Gillar du att dansa? Nej, har ingen kordination.

Hur vig är du? Kassaskåp.

 

 

Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's!
Tror du på ett liv efter döden? Jag har faktiskt inget bra svar på den frågan.

Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvääääällsmänniska!
Vilken ögonfärg har du? Melerade i alla färger, men mest skiftningar i grönt.

Vilka hårfärger har du haft? Hundra procent blondin.
Är du beroende av något ? Mat, närhet, dator. Kul liv.
Senaste låten du hörde? John bad mig att sätta igång den, trots att han inte gillar den: Skellefteå AIK Hockey feat. Dan & Dom - 12 Segrar (Inget annat - Tillsammans mot guld)

Brukar du bädda sängen? Bara när mamma tvingar mig.
Har du kysst någon under den senaste månaden? Jadå, senast tidigare ikväll ♥
Vad var det senaste du sa? Jag älskar dig!

 


Postat av: Erika

Det är ungefär 5 månader :) Tack!!

2012-03-13 @ 11:27:02
URL: http://eljgustafsson.blogg.se.

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0