#välkommen #sommar

Som sagt, nationella i Matte B idag. Fuck that. Hejdå betyg! Jag kommer gråta glädjetårar om jag överhuvudtaget får godkänt i kursen. Hur som helst, har varit med John nästan hela dagen. Eller några timmar på eftermiddagen sen hela kvällen nere vid älven med honom vid min sida.

Älskar att sommaren börjar vara här. Att det går att sitta ute på kvällarna utan att frysa ihjäl. Plusgrader även efter att solen har gått ner. Ska tydligen vara över 20ºC imorgon och då kommer inte jag att sitta inne i alla fall :))



Nu ska jag prata klart med älskling och sedan se de två resterande avsnitten av Big Brother som jag har missat. Såg inte ett enda avsnitt förra veckan på tv, så en hel del är redan igenomplöjt. Du får ha det så bra, sov gott, puss.


Postat av: Nathalie

Jag kommer att gå ut med IG i Naturkunskap B och förmodligen Matte B också. Kul liv :))

2012-05-24 @ 05:14:10
URL: http://nathalieanderssonn.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0