Ibland är det som att tala med en vägg

Emma: Kan du gå och hämta pizzan?
John: Du får göra det..
Emma: Jag slår vad om att min menisk som är ur läge gör förbannat mycket mer ont än ditt skrapsår på armen. Inser du hur ont det gör när två benbitar skapar mot varandra?
John: (forsätter som om jag inte sagt något)...jag har ont i min fot...
Emma: Lyssnar du på vad jag säger?
John: Som att prata med en vägg :))))

Hur som helst. Roligaste kvällen på länge. Boda Borg med John, Edward och Jonas. Avslutade på topp och misslyckade endast med två banor. Lag Oskar. Ändå nöjd. Helt slut i huvudet efter alla ljud och med en blåslagen man vid min sida.
 
NU: reprisen av Svenska Hollywoodfruar. SEDAN: sovasova!
 

Postat av: Mille

Ja, jag är taggad! :D Men när och var?? Vilken tid kan du? Har du mitt nummer?

Haha många frågor känner jag... :P

2012-10-29 @ 21:03:25
URL: http://millesblogg.se
Postat av: M I N I I Z Z A

på staans:)

2012-10-30 @ 10:37:44
URL: http://miniizza.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0