2012-09-07

Hallå i stugan, äntligen kontaktbar igen. Åtminstone för några minuter. Sitter hemma hos Johns mamma nu eftersom vi blivit hembjudna på surströmming. Magen kurrar så det kommer att sitta fint.

Blir att ta en sjukkväll ikväll eftersom Viktoria och Saga övergav våra planer och älsklingen ska iväg på LAN med några kompisar. Dock så tror jag att det behövs, att ta det lugnt alltså. Förkylningen/allergin är inte att leka med just nu. Känner mig som världens gnälligaste människa för tillfället, så jag skonar allihopa med att sitta hemma ensam.
 
Har redigerat hockeybilderna från igår så de kommer upp på bloggen någon gång under morgondagen. Någonting att se framemot. Typ.

Men du får ha det så bra så hörs vi när vi hörs.
 
 
Förresten så är det idag ett år sedan jag stod utanför tandläkaren och fick samtalet om att ett flygplan med ett helt hockeylag hade kraschat, blivit förintat. Lokomotiv Yaroslavl, och då även vår svensk Stefan Liv. Rest in Peace, 2011-09-07.


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0