Förbannelsen över premiärmatcher är bruten

Som så många redan skrivit så blev det en fantastisk tillställning igårkväll. Hockey; underbara dribblingar, magiska dragniningar, passningar som kunnat få upp vem som helst på läktaren. Stundvis. Några mål på det. Dock så var den stora skillnaden egentligen de; att vi tog vara på våra chanser och det missade Modo att göra. Hur som helst, jag håller kvar vid mina gulddrömmar.
 
Hade turen att träffa en grym North Powergrabb som jag fick stå bredvid under tiden som tifot var uppe över klacken. Fick alltså fota hyllningen av Anders och Andreas på lite mer nära håll, samt se när pojkarna kom in på isen. Tårarna var nära.
 
Nu loggar jag ut. Over and out.
 


Postat av: Nathalie

Jo det var ju faktiskt så. Vi hade också chanser men tog dem inte...

2012-09-14 @ 15:31:13
URL: http://anothernathalie.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0