Älskade pappa

 
Älskade pappa, idag är det exakt sex år sedan jag såg dig, pratade med dig, bråkade med dig och sa att jag älskade dig för sista gången. Jag saknar dig och jag älskar dig! ♥
 
So what would you think of me now,
so lucky, so strong, so proud?
I never said thank you for that,
now I'll never have a chance.

Postat av: kajsa

Åh gud börjar typ gråta nu..så fruktansvärt sorligt :'(<33
Vad hände?<33 Du behöver inte säga om du inte vill!<3

Massor med kramar !<33

Svar: Han var iväg på Kopparhallen och spelade hockey-bockey med jobbet. Efteråt när de stod i omklädningsrummet och bytte om så gick min lillebror in för att prata med honom. Mitt i alltihop föll pappa ihop framför ögonen på Simon och dog. Fick en hjärtinfarkt på baksidan av hjärtat och det fanns inte en chans att rädda honom <3
Kramar till dig också! <3
Emma Nyström

2013-03-23 @ 19:21:03
URL: http://kajsens.blogg.se
Postat av: Danne B

Kommentarer är " not of this world" Vi hade/gjorde en massa ihop. RIP Roffe, Saknar dig....!

Jag vet att dina barn lever massor! Du ska bara vara en stolt pappa.

Ps:

Du var den enda som kunde vrida sönder handtaget till balkongdörren i mitt hus :-)

Love <3

2013-03-23 @ 19:36:53
Postat av: Alicia

vännen<3<3 Han är nog jätte stolt över dig!

Svar: <3<3
Emma Nyström

2013-03-24 @ 17:47:33
Postat av: Ida Nilsson

Skickar en kram!

2013-03-24 @ 18:00:04
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0