Testinlägg

Hej! Befinner mig i Jörn nu för en natt, åker hem imorgon bitti. Legat hemma i migrän större delen av dagen.. Hunnit träffa mamma, Simon, Emil, Ulle och några andra kända ansikten idag också en snabb vända, trevligt!

Friluftsdag imorgon och det blir att ta med sig kameran + reflexskärm och se om det finns någon frivillig. Hoppas på att Elliot kommer också så att jag inte blir helt ensam!

Blev inte så mycket bloggning idag heller men jag kan trösta er som fortfarande finns kvar eller ni som kikar in med jämna mellanrum, ska skaffa ny dator till helgen och då kommer det så mycket bilder att ni kommer lessna. Se framemot det, samtidigt kommer ny design till Viktorias blogg då också som jag kan rekommendera er att kolla in då, även nu om ni vill, kolla in HÄR! 

Ha det bra, vi hörs, kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0