Alltid ska de lyckas.

Nu lyckas de ju förstöra allt. Spelningen är inställd i Skellefteå.. Calle och Erik kommer inte!! Visst fan bokar man plats innan man skriver turnélistan.. BESVIKELSE!!

Ja, nu ska jag snart på stan med Louise och hon får ju leva med mitt dåliga humör idag (men bara för en stund..) Blir säkert på bättre humör sen men allt var ju lixom fixat *Visst Jonna*...

Det blev ett kort inlägg det här men det får duga.. Skriver när jag kommer hem från stan och förmodligen är på bättre humör.

Emma&Louise


Postat av: Lina

Stackars dig Emma!

Som du längtat efter din största dag i ditt liv ;)

Trist att ske-å inte kan få tummen ur och fixa en scen.

2009-12-28 @ 17:05:56
Postat av: Emmelie

Du har glömt dina mjukisar hos mig, tar dem till min mamma när jag far till henne igen så kanske hon kan ge dem till Karina eller nåt. :)

2009-12-28 @ 19:39:50
URL: http://happyclown.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg du har :D

gillar headern och du skriver bra!



ta hand om dig nu =) kram

2009-12-29 @ 02:16:33
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0