SVAR PÅ TAL!


Nu är det ju såhär, min blogg handlar om mina intressen och mitt liv. Ett stort intresse i mitt liv är hockey och därför blir det mycket bilder från hockeyn och mycket prat om det. Om du/ni inte gillar tjatet om all hockey, sluta läsa min blogg eller ignorera de inläggen -.-'

Bara för att jag vet att du älskar hockeybilderna!


Nån idé vad jag ska skriva om annars. Sist jag frågade vad jag skulle skriva eller göra på bloggen fick jag önskemål om att lägga ut bilder från hockeyn och då gör jag det. Förslag? 




Varför? Varför gå in på min blogg om den suger?  Varför hittade du tillbaka hit efter den första kommentaren om du tycker att bloggen suger? Förstår inte riktigt. Orkar inte ta åt mig av såna kommentarer när 9 av 10 är positiva..

Postat av: Johanna [Hockey&Foto]

Att Emma skulle sluta skriva om hockey på sin blogg är som att Kissie skulle sluta provocera! :O

2010-08-08 @ 01:30:17
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com
Postat av: Anonym

jaha men jag gav bara ett tips. Brukar inte läsa din blogg den suger

2010-08-08 @ 01:47:50
Postat av: Lina

Det är Emmas blogg! Hon. Skriver. Vad. Hon. Vill!!!

Jiiha snart är hockeysäsongen här:)

Det ska bli kul!

Snart är vår dag också här, 6 dagar kvar, oj så fort tiden går. Längtar!

2010-08-08 @ 11:05:38
Postat av: Caroline

skit i vad dom säger!!!

2010-08-08 @ 12:17:30
URL: http://carrojohan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Stå på dej gumman. Vi längtar alla efter hockeyn :))))

2010-08-08 @ 20:54:37
Postat av: Marina

Bra gumman, stå på dig. Jag kollar alltid din blogg. Har man en blogg ska man ju skriva om vad man gillar och inte efter vad man tror att de som läser gillar. Stå på dig. Jag gillar dina utlägg om hockyn och dina bilder.

2010-08-09 @ 09:27:13
Postat av: Julia

Fortsätt stå på dig, du är jätteduktig! :)

2010-08-09 @ 11:17:04
URL: http://burklesk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0