JULLOV! ♥

Kom hem från bowlingen för en liten stund sedan och nu har vi... JULLOV! ♥ Vet att många vill se bilderna från dagen men jag måste tyvärr göra er besvikna nu. Bilderna kommer inatt. Ska se Ung & Bortskämd sen försöka sova några timmar innan hockeyn drar igång. Är sjukt trött nu så det kommer sitta fint. Fixar bilderna någon gång där under hockeyn och lägger ut dem då. Så titta in inatt eller vänta till imorgon, då kommer det ligga uppe bilder på bloggen. Kram.

Postat av: Viktoria

Jag har en trist lösning på mina problem vi tar det när jag har pengar!! Nu ska jag spara som bara den!!

2010-12-21 @ 21:20:53
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/
Postat av: Josefin

vad äre för hockey :D och vilken tid?

2010-12-21 @ 21:43:35

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0