Moppe..

Dagen har spenderats på skolan, sista riktiga veckan innan man går ut grundskolan. Moppen la av imorse så jag fick släpa den för att få mig fram till skolan och första lektionen. Var framme en kvart försenad men jag kom iaf till dit ;) Redovisade SO:n sista lektionen och jag klarade det. Var nära till tårarna där när jag skulle hämta boken innan, fick panik, scenskräck. Men jag klarade det som sagt. Nästa problem, moppen. Den startade utan problem utanför skolan, kom till Edda innan den la av igen, startade den igen, den stannade på Moröhöjden. Jack gav förslag vad jag skulle göra för att få den att funka igen men vi fick ge upp tillslut. Rullade moppen till gångtunneln där jag mötte upp mamma som hade med sig olja för att fylla på eftersom jag fick förslaget att den kanske hade skurit sig. Som tur var startade den nästan på direkten då och gick bra ända hem. Måste ut och testköra ikväll för att se om den funkar, annars får jag ta bussen imorgon till skolan och gå därifrån ner till Nordanå när vi ska dit.

Nu: skriva klart sista uppsatsen.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0