Ica Supermarket..

Var på Ica Supermarket kvart i 10 för att handla godis. Det kommer en snubbe springandes efter mig på vägen dit och frågar om jag vill tjäna lite pengar genom att skjutsa honom till affären. Feg som jag är säger jag på en gång att jag inte får skjutsa på min moppe och han försöker självklart övertala mig, jag kör iväg. När jag står och väntar på min syster utanför affären för att prata lite med henne kommer han fram till mig igen och ba: "Du vet väl att man får skjutsa på moped. Jag minns, jag hade en likadan såndär DT Yamaha och den får man skjutsa på. Du ser där, dom där skjutsar ju varann! Vem är det som säger att du inte får skjutsa, farsan?" Jag förklarade för honom att jag inte fick skjutsa för polisen och efter många om&men så stack jag. Fick veta senare att han tydligen är en av stans pundare och det därför inte är så konstigt att jag reagerade på att han var ganska påverkad av någonting, som det senare visade sig att han var påverkad av MYCKET! 

Nu ska jag krypa ihop och försöka sova med en halstablett i munnen. Godnatt.


Postat av: Ida

Okej, ja då förstår jag! Finns tyvärr mycket konstiga och läskiga människor ute!



Kram

2010-05-15 @ 09:19:21
Postat av: Lina

Bra du stod på dig.

Plocka aldrig upp "liftare" man vet aldrig vad dom kan göra.

Ha en trevlig helg. Kram

2010-05-15 @ 09:39:29

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0