Fortfarande 11/11 -10 ♥

Fotsätt kommentera inlägget under. Jättekul att få höra vad ni har att säga. Kan passa på att tacka Cissi också, TACK! Blev jätteglad över din kommentar.

Var ju på stan idag och hittade present till mamma, nu blev du allt nyfiken va mamma? Fick med mig ett minneskort på 4GB, två nagelack, parfymflaska; prov och mat med mig hem också. Visst ja, biobiljetten till Harry Potter fick följa med också, eller den följde med i Moas börs eftersom det kändes säkrast. Tagga inför nästa onsdag nu tjejer! ♥ Fick även träffa tomten idag men vågade inte gå fram till honom, ångrar mig =$

Det kommer ett roligt inlägg sen för er som är intresserade, eller så roligt är det ju inte egentligen men lite humor är det i de.. Fick en förfrågan av Saga också vad det var för sak jag hade gjort att ta autograferna på, ingenting märkvärdigt men kan fota och lägga ut senare ikväll.

Nu: gå och sätta kameran på laddning, stoppa över alla bilderna på externa hårddisken och sedan rensa minneskortet.

Imorgon: första dagen på praktiken, känns pirrigt men det ska nog gå bra. Sedan det jag länge har väntat på: IDOL! ♥


Postat av: ♥ L A I L A ♥

vad köpte du till din mamma då?=)

2010-11-11 @ 21:10:22
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Mamma

2010-11-12 @ 11:17:44
Postat av: Mamma

Självklart blev jag nyfiken men snart vet jag. Emma det är något jag måste berätta för dej nu när du börjar vara så gammal. TOMTEN finns inte :)))

2010-11-12 @ 11:19:09

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0