Vad ska jag blogga om?

Det övervägs ju tillslut. Jag är lika dålig på att blogga som ni är på kommentera. Bara en massa bilder. Här kommer i varje fall lite musik. De som har läst bloggen ett tag vet att jag är helt såld på Rascal Flatts och deras musik, då även denna sång. What hurts the most. Lyssna. Njut.



Sen till det jag skulle ta upp. Vad ska jag blogga om nu när hockeysäsongen är över? Har hockeybilder på lager så ni som kollar in här av den anledningen behöver inte vara oroliga. Men alla andra då.. Vad vill du se här på bloggen? Bilder? Mer vardagsinlägg från min dötrista vardag? Fototips? Inte vet jag.. Kom med alla tips och idéer ni kommer på!


Postat av: daivd

blogga om silly seson så klart

2011-04-20 @ 18:37:50
Postat av: Ida

Blogga om din lillebror så man kan ha lite koll på honom;) visa hur ni har det i Boden....ja å vardagslivet!

2011-04-20 @ 20:41:27
Postat av: Johanna

Det är jättekul att se alla dina fina bilder (särskilt de på Tim, haha), så du får gärna fortsätta visa upp dem samt komma med tips på hur du gör!

2011-04-21 @ 17:01:48
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0