Citat

Berättar för vid middagsbordet att jag ska krypa ihop i soffan och först se Melodifestivalen och sen QX Gaygalan.. Sagt och gjort sätter jag mig framför tv och när det är Eric Saades tur att sjunga kommer Simon ut ur sitt rum och frågar: "Är det här gaygalan?"

Alicia: Jag har ont här.. Jag har ont HÄR!
Emma: Jaha, Alicia har ont i mitt huvud?

Alicia: Vem var det?
Emma: Vet inte, men han bar på en stol..
Saga: Inte han.. [asgarv] Vem var det i hockeybilen?

Emma: Hur hade han tänkt att han ska ta sig in då?
Saga: Jag ska öppna.. Man ska inte mobba folk som har med sig stolar!

Emma: Förlåt att jag står, sitter, hänger eller vafan jag gör på dig.. Hmm, ska kanske ta med mig en fällstol och ställa upp här, sitta ner på ståplats!

Emma: Ryan Lash.. Viktoria, visste du om att han heter Ryan Eyelash?
Viktoria: Gör han? [chockad gubbe]


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0