Vinst, 2-0

Just hemkommen från hockeyn, en riktigt bra match mellan Skellefteå AIK och Luleå Hockey där AIK gick hem med vinst, 2-0 efter storspel av Andreas Hadelöv, vilken glädje! Just innan matchen så hände något också, som chockerade mig men gjorde mig glad, visar att vissa människor är väldigt ödmjuka. Sen att allt gick åt pipsvängen efter matchen, det är väl en annan femma, varför måste då vissa människor vara så otrevliga?

Är på dåligt humör nu efter skönaste vinsten på länge, men.. Jag har aldrig tänk träffa människan igen, han ska alltid vara så sjukt otrevlig! ProVivan som sprängdes på golvet gjorde att bägaren rann över, tårarna kom. Hade hållit på dem från de att Oscar fick matchstraff av okänd anledning, efter att domarna än en gång är sopor, besvikelsen efter Fan's Corner när jag skulle få träffa honom men allting ändrades i sista sekunden. Fan också!

Nu ska jag stoppa in bilderna på datorn. Sen blir det att redigera, om jag orkar! Kommer kanske bilder inatt annars kommer de imorgon. Kram! ♥

Postat av: Lina

Nu måste du vara med tydlig och berätta vem som var så otrevlig en spelare?

Vem var det du inte fick träffa på fans corner? D. R.? (bara en gissning)

Blir nog en bättre dag idag :) Och Emma Aik vann ju!!

Kram

2011-01-23 @ 08:53:05
Postat av: johanna

hoppas de otrevliga skaffar sig ett liv! tänk inte på det du är så mkt bättre än dom! ha en bra dag! kram:)

2011-01-23 @ 11:08:02
Postat av: Matilda

Vem/vilka det nu än var som va så otrevliga.. Trist :/

Men grymt skön vinst!

2011-01-23 @ 13:19:29
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Lina

Emma du måste ju svara på frågorna annars känns det ju inge kul att kommentera om man aldrig får svar om man ställer en fråga...

2011-01-24 @ 21:20:12

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0