Fredrik, Marcus, Jan-Axel och ännu en Fredrik..


Fredrik Styrman:

Kanske kommer få skit för detta men jag gillar värvningen. Tror att Fredrik kan ta steget här som inte riktigt gick ta i Luleå. Tror att han kan utvecklas och bli en riktigt bra back här i Skellefteå, nu när han får spela sitt egna spel. Har inget mer att säga än att det känns bra - om han nu verkligen får upplopp för sin talang! Jag vet att Viktoria däremot inte gillar denna värvning..

Marcus Sörensen:

Förstår ingenting. Juniorerna finns där, varför ta in ännu en junior och låta våra egna talanger stå undan? Kanske lite dubbelmoral där av mig men till skillnad från Fredrik Styrman så ser jag inte riktigt samma framtid i denna pojk, hoppas på att få äta upp det där! Jag är osäker på denna värvning.. Men jag har haft fel tidigare! Han kanske blir kungen i laget i framtiden, host..

Jan-Axel Alavaara:

Trots att ingen kan ersätta våran bjässe Ivan Majesky så kan Jan-Axel absolut bära den rollen på sina axlar! Eller jag tror då det, hoppas på det. Stadig tvåvägsback med defensiva talanger. Bra med lite backrutin i laget! Positiv till denna värvning, en av de absolut bättre, om han lyckas.

Fredrik Hynning:

Blev klar för Skellefteå AIK under onsdagen och jag har inte hunnit läsa så mycket om honom men precis som med de andra är jag positiv!

Reflektioner:

Är over all ganska positiv till värvningarna.. Blir bara lite fundersam hur de tänker angående juniorerna! Nu saknas bara en grymt bra back och Oscar Möller eller någon annan riktig spetsvärvning för att jag ska vara helt nöjd. Borde komma så småningom!


Postat av: Johanna

Jag tror värvningarna kan bli bra. Marcus Sörensen känns lite... överflödig? men jag antar att det bara är att lita på Foppa - han har ju trots allt scoutat killen ganska väl för Ottawas räkning.



Jag hoppas stenhårt på Möller. Nu är det ju klart att Dick Axelsson lämnar FBK, men jag tar Oscar före Dick alla dagar i veckan!

2011-05-14 @ 22:21:02
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0