Tisdag

Äntligen kan jag gå igen. Nu ligger knäet på plats igen! Emma kan gå utan kryckor igen, thank god. Kom just hem från stan - mat, strumpbyxor och ett torrshampo fick följa med hem! Några hundra kronor fattigare blev jag allt..

Glädjen har fortfarande inte lags sig från värvningsnyheten än. Känns så sjukt himla bra det här! Kan inte låta bli att förundras över vilka steg Skellefteå AIK har tagit de senaste åren. HV71 och Färjestad BK var också ute efter Oscar men han valde lilla Skellefteå före dem. 

Han kom med denna motvering och det värmer ända in i hjärtat att läsa det: "Först när jag kom hit så var alla så jävla trevliga, det var som en stor familj. Det är en bra förening och en hockeytokig stad".

Nu ska jag sätta igång filmen Never Say Never och se om jag upplever Justin Bieber lika fantastisk som de flesta andra efter jag har sett filmen. Det återstår att se.

Ha det bra så hörs vi senare, kram.


Postat av: Johanna

Skönt att du har ett fungerande knä igen!



Det är bara så FANTASTISKT att Oscar valde Skellefteå. Det är som att jag fortfarande inte kan tro att det faktiskt är sant!



Och det är en väldans tur att NHL fortfarande håller på, annars vet jag inte vad jag skulle göra av mig själv. För lite av tomheten efter VM kan faktiskt lindras med mer hockey!

2011-05-17 @ 18:44:42
URL: http://laarefalk.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Sv: Men jag gillar inte när du gör mig döv... HAHAHAH

2011-05-17 @ 21:44:54
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0