Besöksrekord


modell: Viktoria Sjölund | foto & redigering: Emma Nyström

Gillar att jag än så länge redan har besöksrekord här på bloggen, på väldigt länge i alla fall - det är fortfarande ungefär två timmar och tjugo minuter kvar innan dagen är slut. Ser gärna att fler röstar på vilken bild som är den bästa av bilderna i inlägget under också! Tack på förhand.

Bilden ovan togs igår när jag drog igång en spontan photoshoot med Louise och Viktoria! Den sistnämnda börjar växa allt mer framför kameran, bli duktigare och duktigare. Även Louise blir bra på bild men ser med utveckligen i Viktoria eftersom det oftast är henne jag fotar. Blev några bra bilder och denna är en av mina favoriter. Vad tycker du om bilden?

Du får ha det så bra så hörs vi senare ikväll eller imorgon, sov gott, kram.


Postat av: klara

sv; Tackar! :D

2011-05-15 @ 22:43:20
URL: http://klarahe.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0