2012-11-29

Senaste:
 
Meningen du sa: Jag älskar dig! ♥
Personen du pratade med: John.
Du fick sms av: Jaana.
Du kramade: John.
 
Idag:
 
Kläder: Jeans, linne och kofta.
Bättre än igår: Nja, det är nog ganska jämnt.
 
Imorgon:
 
Är det: Fredag.
Planer: Praktik, gå på stan med finaste och sedan till Klutmark för att fira Sanna.
Favoritnummer: 7!
Färg: Svart, vit och grå. Tråååk.
Årstid: Sommar.
 
Frågor och svar:
 
Du bor? Centrala Skellefteå.
Saknar du någon? Alltid.
Humör för tillfället? Ganska bra faktiskt.
Det första du gjorde imorse? Pussade på John.
Det första du gjorde igårmorse? Samma som imorse.
Vad åt du sist? Middag, flygande jacob.
Ler du ofta? Jadå!
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Oftast.
I vems säng sov du i inatt? I Johns säng hemma hos hans mamma.
Vilken färg har din tröja? Svart med vita fläckar av mjöl.
 
Sorg:
 
Har du nånsin gråtit tills tårarna har tagit slut? Ja.
Har du nånsin gråtit dig till söms? Ja.
Gråter du när du skadar dig? Ibland, men oftast inte.
 
Lycka:
 
Är du en glad person? Ja.
Vad gör dig glad? John, mina fina vänner och min underbara familj. Även hockeyn, att fota och min störda lilla katt gör mig glad.
Önskar du att du var lyckligare? Nej!
Kan musik göra dig glad? Ja.
 
 
Förhållanden:
 
Hur länge varade ditt längsta förhållande?  ↓
Hur många seriösa förhållanden har du haft? Ett.
Har du ett förhållande nu? Ja! ♥
Isåfall, hur länge har det hållit hittills? Ett år och två månader på onsdag.
 
Fjortis:
 
Sminkar du dig dagligen? Mascara?
Plattar du håret och har en fjortisfrisyr? Plattar aldrig håret längre..
Ger du folk "bitchblickar" och snackar skit om andra? Absolut, delar ut det dagligen och ingen går säker för mitt skitsnack........ :))))
Du har bra självförtroende eller hur? Nja.
 
Emo:
 
Musiken är ditt liv? Nej.
Du använder kajas/eyeliner? Nej.
Du har converse? Tre par fake.
Du är ofta ledsen? Nej.
 
Vänner:
 
Din första bästa vän? Micaela.
Umgås ni fortfarande? Nej.
Betyder hon/han mycket för dig? Vi har tappat kontakten..
Bästa vän nu? Viktoria och John! ♥
Vad brukar dina vänner göra? Få mig att skratta och må bra. De finns även där när jag mår som sämst.
Vem är snyggast av dina vänner? Måste nog säga John :$ Annars är mina vänner väldigt snygga i allmänhet!

Postat av: Tovsi

Tusen tack, Emma! :)

2012-11-29 @ 20:23:56
URL: http://www.tovsi.vimedbarn.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0