#CrazyGävle

Kan inte avgöra om jag lever eller inte för tillfället. Är helt död i kroppen och huvudet efter supporterresan. Har hunnit med tolv timmars sömn sedan jag kom hem. Så.
 
Rullade alltså från Skellefteå Kraft Arena klockan 06:00 igår morse och ner mot Brynäsmatchen. Grymt bra stämning när vi väl anlände till Heartbreak Hotel i Gävle efter tio timmar i buss.

Hur som helst. Tog fem minuter innan vi var utslängda från arenan efter något jävla stolpskott tänt på någon sort pyroteknik med rök uppe på läktaren. Så, omvisitering.
 
Resultatet efter säsongens bästa match - i slutändan i alla fall - skrevs till 2-6 och jag har aldrig älskat grabbarna så mycket som just då! Att pojkarna sedan återvände ut till klacken efter matchen också. Inte illa.
 
Väldigt sköna människor på bussen också, folket i sätena framför oss framförförallt. Även Modoiten Emil på MAX, den lilla kopian av Pierre-Edouard Bellemare. Två och en halv timme tilläts vi sova innan vi landade innanför dörren hemma och jag kröp ner i sängen bredvid en sömndrucken John.
 
Bästa matchen för säsongen och detta är absolut inte sista supporterresan! #CrazyGävle
 

Postat av: sarah högberg

bortamatcher är bland de bästa som finns! :)

2013-01-14 @ 17:44:01

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0