Fyfan,

Du har förstört mitt liv, du bryter kontakten som om den inte vore nåt värd. Du gör allt för honom och hans ord är din lag. Om du inte slutar så vill jag heller inte ha någon kontakt med dej. Du gör mej mycket besviken och det vet du men du verkar inte bry dej om mej lika mycket längre. Han är den enda som betyder nåt för dej nu för tiden och om du inte vill ha kontakt med nån i din närhet längre då kommer du att få leva ett liv i ensamhet. Men om du vill ha det så, är det så är det ju ditt val. Jag ska inte säga ditt namn men om du läser detta så vet du vem det handlar om.


Annars flyter väl mitt liv på som vanligt, många höjdpunkter men mycket besvikelser också. Det aldrig roligt när en ny männska kommer in i sitt liv och förändrar allt.

Jag hoppas att någon har det roligare än mej =(


Ha det bra!<3 :*
Många kramar..




Postat av: Lina

Jag förstår dig Emma!

Det är jätte tråkigt och jobbigt.

Jag förstår verkligen ingenting...

Men vi syskon har du iaf kvar! Du vet att du alltid kan vända dig till Mig, Ida eller Emil.



Jag (och många fler) tror att personen inte mår bra och borde vakna upp snart, man kan inte bara "glömma" bort ett helt liv och strunta i personer som betytt mkt för en under så pass många år. Det är många som tycker som dig, att den personen är helt förändrad och bryr sig bara om sig själv! Man tycker iaf att du och din bror borde betyda något.



Men sen har vi ju faktiskt en rolig sak framöver att längta till ;)



Stor kram!!

2008-12-10 @ 20:49:27
Postat av: Lina

Jag förstår dig Emma!

Det är jätte tråkigt och jobbigt.

Jag förstår verkligen ingenting...

Men vi syskon har du iaf kvar! Du vet att du alltid kan vända dig till Mig, Ida eller Emil.



Jag (och många fler) tror att personen inte mår bra och borde vakna upp snart, man kan inte bara "glömma" bort ett helt liv och strunta i personer som betytt mkt för en under så pass många år. Det är många som tycker som dig, att den personen är helt förändrad och bryr sig bara om sig själv! Man tycker iaf att du och din bror borde betyda något.



Men sen har vi ju faktiskt en rolig sak framöver att längta till ;)



Stor kram!!

2008-12-10 @ 20:50:07
Postat av: Emma

Sv: Lina



Ja, snart kommer lillbebben =)

2009-05-06 @ 21:06:05
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0