Damp..

Dagen började med att väckarklockan inte ringde så att jag höll på att missa bussen.

Sen när vi började kl. 8.00 så hade vi elevens val och jag har Hemkunskap, vi gjorde muffins, jag smaksatte med banan och choklad. Smaskens=)

Efter det hade vi musik med KubaLasse, han hade ont i halsen och var halvsjuk så vi fick se på Disney Klassiker. De ägde. Haha, typ Kalle Anka och Musse Pigg =)

Efter det hade vi hål, vi satt och tryckde i oss muffins. (hihi) Sen var det NO som stod på schemat, killarna gick och labbade med killarna medan tjejerna satt i klassrummet och flumma.. Det var jag och två till som satt och "pluggade"..en del av tiden i alla fall ^^. 
 
Efter NO:n så hade vi lunch, kroppkakor, jag åt fil. Efter en kort lunch så hade vi matte sen avslutade vi dagen med en slapp SO-lektion.


Jag gick upp till min gudmor, där hann jag slappa en stund innan mamma kom och hämtade  mig. När jag kom hem så bakade jag muffins, blåbärsmuffins och chokladmuffins med chokladbitar. Det var mumsigt.

Nu sitter jag i  mitt rum och bloggar och är inne på msn medan mina systrar, min bror och mamma sitter och snackar om en massa viktiga saker (?)

Nu måste jag plugga, jag har prov imorgon och jag ska plugga in 42 glosor tills imorgon (skoj?.. nejnej).

Ha det bra!<3 :*
Många kramar..



     

Postat av: Ida

Hoppas glosorna gick bra! Muffinsarna var smaskens...

Ha det så kul på resan om vi inte hinner höras innan, ta hand om Simon, det kommer att gå bra! jag tror ni kommer ha superkul!! Det är så mysigt i gtb!

KRAMAR Ida

2008-10-21 @ 23:16:49
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: Lina

Ha det så himla bra på resan!!

Hoppas ni får fint väder och att det blir mkt shopping :)



Du kan ju sms nån gång. Kram kram Lina

PS. Ge Simon en puss från mig...

2008-10-22 @ 13:31:48

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0