Hej

Imorse orkade jag knappt stiga upp ur sängen, men jag var ju tvungen...

Skolan började ganska lugnt idag, 20min läsning..Sen hade vi NO, sen franska. Sen var det en äcklig gryta till lunch.. Sen hade vi matte och engelska, sen hade vi idrott: cirkelträning,, det var jobbigt. Efter idrotten var slut så tog jag bussen hem, i regnet :/ 

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 21.00. för då får jag veta om jag ska till Herrljunga eller inte =) Hoppas att jag får åka.

Nu ska jag ta en varm dusch sen ska jag se på TV, om det är nåt bra förstås.

Ha det bra!<3 :*
Många kramar..



Postat av: Anonym

Hej Emma!



Ska du till herrljuga under höstlovet?

Hur ska du ta dig dit?

Tack för igår, det var trevligt!

Kram Lina

2008-10-20 @ 20:48:49

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0