27/4-09

Hej, nu har jag inte skrivit på flera veckor eller månader känns det som. Så jag passar på att blogga nu. Det har väl inte hänt så mkt i mitt liv just nu. Jag har köpt moppe, Yamaha DT. Jag ska snart bli moster, bara 5-6 veckor kvar. Sen dröjer det ca 8veckor till och då kommer det en till liten bebis. Längtar...!! Idag är jag hemma och är sjuk. Hade feber och mådde sjukt dåligt i morse. Vet inte om det beror på förkylningen eller att jag bara har sovit typ 4 timmar inatt. Vaknat av och till.  Visst ja, jag ska konfimera mig om  12dagar. Hoppas att jag får det jag önskar mig.. eN ny moppehjälm :) Jag känner att det här vart ett dötrist inlägg, pallar inte att skriva mer.

Haregött!!<33 :*

         
Den ser typ ut såhär, lite annorlunda....



Bild: google.se

Postat av: Lina

Jag är beräknad om 5 veckor och 6 dagar :)

Ida ligger 9 veckor och 5 dagar efter mig för att vara exakt. Men som alla vet så kan man ju få 2 beckor för tidigt eller försent.

Dock mer vanligt att det dröjer 1-2 veckor för förstföderskor.



Men det spelar ju mindre roll, huvudsaken allt går bra och att bebisen är frisk!



Stackars dig som är sjuk, jag är också förkyld! Hoppas det går över snart. Kram och krya på dig.

2009-04-27 @ 22:38:38
Postat av: Lina

han du sitta på den?

2009-05-20 @ 14:44:18
URL: http://lina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0