20 augusti - Bilder från Jörn

Idag har jag, mamma och Simon varit i Jörn och firat kusinerna som fyller 15år på lördag. Vi fick höra rykten om att Emil skulle spela fotboll så vi tog oss till fotbollsplanen och där var han, Emil ;) Vi kollade på matchen, tog kort och när matchen var slut så fångade jag Emil och jag fick ett jättefint premiärfoto på honom :) Här kommer några roliga kort som vi tog på matchen. Titta och njut!! xD

Alltid lika fina på kort


Ohh, I love fotboll *not*


♥ Ett kort på min gulliga storebror!! ;) ♥


Måttligt roade


♥ Från vaggan  till graven med dig gumman ♥


Kalle


♥ Avslutar och säger godnatt med ett egofoto!! xD ♥

Postat av: Anonym

gu va fin bild :)

ja tjuva den ;)

2009-08-20 @ 22:12:40
Postat av: Louise

Det vart ju bra bilder!

Särskilt på mig och syrran ;)

Haha, så du fick en bild på Emil :)

Kraaam <3

2009-08-21 @ 11:08:54
URL: http://ww.louisesjolund.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAg tar den med din och min hand!

/Louise

2009-08-21 @ 11:10:57
Postat av: Emil

Oj så snygg ja vart!!

2009-08-23 @ 20:05:26

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0