24 augusti - Fösta skoldagen, osv.

Nu har första skoldagen varit och det känns som om man aldrig har lämnat skola för sommarlov "/  Allt känns som vanlig, tråkigt. Idag har vi haft en kortis, 13.00-14.00 :) Så det gick bra. När vi hade slutat så gick jag till Jonna och hämtade min cykel sen cyklade jag till Anna och sen vidare till Lina, Fredde & Viktor. Senare ikväll har jag varit med Maria, gissa vad jag hade med mig dit? Jo, kameran xD

Nu kommer bilder från kvällen:

Diesel:


Viktor:


Maria:




Bilder: Emma Nyström

Nu ska jag se på TV & sen blir det väl sängen.


Postat av: Lina

Du blir bara duktigare och duktigare Emma på att ta kort!

Kram

2009-08-24 @ 23:30:12
Postat av: Emma ♥

Du håller på att vara som en hel pressfotograf gumman:)

Kram mamma

2009-08-26 @ 21:05:24
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0