30 augusti

Förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag har inte haft lust. Nu har en vecka av skolan gått och det känns som vanligt igen, skolan har aldrig slutat. I torsdags så hade vi klassens dag, vi spelade brännboll mot 9D, det gick sådär. Sen såg vi på en fotbollsmatch på Skogsvallen, det var landskamp P-94. Sverige-Finland, 3-0.




På fredagen sov jag ju hos Lina och Fredde och då fick jag sköta av mig lite på Viktor ;)



Igår så kom kusinerna m.familj och vi gick på stan. Jag handlade en tröja som jag ska ha på dopet och ett par skor :) Sen så ville de och se på Viktor och Alva, så då for vi dit en stund, det blev taget mycket foton där så jag har satt ihop ett litet collage.



Sen drog vi på Maxi och handlade godis/glass/hallon och sen när vi kom hem fick vi veta att Elisabeth, moster och morbror hade gått till lekparken så jag tog kameran och vi stack dit vi också.





Idag har vi varit på matfesten. Gick runt och kollade, sen åt vi sen gick vi och såg på kockduell.




Elisabeth hoppade hoppborg och jag sprang runt och fotade dom, endel var ganska coola ;)




Sen slutligen: En gås?



Bilder: Emma Nyström

 


Postat av: Bellz

Vilken härfitg Hello Kitty hoppborg, den hade nog min lillasyster gillat :D



Sv: Jag tycker att Kristen är snygg i båda dom, men det är ovanligt att se henne i blont hår ^^



Kram :)

2009-08-31 @ 17:25:15
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0