Ingen rubrik.

Imorgon kommer vi alltså vi 9:or att ha lucia för hela högstadiet och jag är lite smånervös. Vi ska vara där kvart över7 så snart blir det att dra sig till sängen för att göra en tidigkväll..

Här har du ditt bevis Viktoria, uppe i högra hörnet you know ;)


Visst ja, vi hade ett fritt arbete på bilden och jag valde att rita ett porträtt. Det blev lite småknäppt nu såhär på bild men jag fick i alla fall det betyg jag ville, jahapp.

Postat av: V

Braa!

2009-12-10 @ 22:18:22
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har ju alltid sagt att du är konstnärligt lagd gumman. Kan du inte göra så ditt rum ser ut som ett konstverk också???Kram mamma

2009-12-10 @ 22:36:51
Postat av: Ida

Du är ju duktig på rita Emma!!!!

2009-12-11 @ 21:07:06

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0