Julkalender

Den rafflande upplösningen på en av mina nu favoritjulkalendrar!! Ta er tid att titta på den sen kan ni ju gärna kika in och lägga en kommentar till killarna (&tjejerna) som har gjort den, för de har gjort ett riktigt bra jobb!!

Ja, nu på julaftonsmorgonen ska jag väl ta och lägga mig och sova och ladda upp inför The Real Christmas som inte börjar förän jag vaknar imorrn...

God Jul säger jag väl igen till *alla* de som läser min blogg!!





Källa: Jag har Lättvikts tillåtelse Att Lägga ut det här på bloggen!

Postat av: Bellz

Sv: Hehe ja han var jätte söt där hehe och som du skrev inte alls lika biffig ^^



Kramar & God Jul

2009-12-24 @ 09:03:14
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se
Postat av: paul

Tack Emma för att du suporrtat oss under dessa 24 dagar:)

Kul att du gillat den och snart kommer vi att börja planera nästa projekt.



God jul

2009-12-24 @ 14:25:58
URL: http://www.lattvikt.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0