Kärlek.

Skulle skriva vem min stora personliga idol är och så här blev resultatet:

Min personliga idol är min älskade morfar. Han har alltid betytt mycket för mig och har stöttat mig i alla lägen. Vi har varit nära att förlora honom ett flertal gånger och då har mitt hjärta brustit. Han har ett hjärta av guld och där ryms allt från kärlek till barnen och barnbarnen till tankar om fyrhjulingen eller vedhögen som står uppe på den stora gården. Den dagen han lämnar oss så är det bara hans kropp som lämnar jorden och åker upp till himlen medan hans själ alltid kommer vara kvar hos oss. Det skulle betyda mycket om jag fick ta med honom om han orkar eller någon annan som jag håller nära och älskar. Ja, min morfar är min stora idol och kommer alltid var det. Älskar honom av hela mitt hjärta och skulle uppskatta möjligheten, kanske den sista möjligheten att få umgås med honom ensam.

Kärlek till världens bästa mormor också!! ♥


Morfar&mormor


Postat av: Viktoria

Jätte fint skrivet Gumman <3

2009-12-05 @ 11:51:30
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0