18/2-09

Idag har jag varit och klippt mig, det vart bra. Jag känner mig inte i form att skriva nu. Jag ska snart se på tv sen ska jag gå och lägga mig. Det blir en tidigkväll, för jag vill på skolan imorrn. Men vi får se hur det blir med den saken.

Lägger in lite mobiltjoller xD
En till grej man kan göra med mobilen:
a) Ta fram mobilen, Gå in på kontakter.
b) Håll inne neråtknappen en stund och sen släpp.
c) Skriv vem det blev som svar på frågorna.


1. jag heter:  Emelia

2. jag gillar: Håkan

3. jag hatar: Johanna

4. jag är verkligen superkär i: Lisa 

5. snyggast i världen: Viktor

6. fulast i världen: Emelie

7. äckligast i världen: Denise

8. muppigast i världen: Fredrik

9. tråkigast i världen: Louise

10. jag ska satsa på: Danne
11. bästis: Fredrik

12. hatar jag mest: Amanda

13. jag har en hemlighet med: Ida

14. jag skäms över: Lina

Haregött!<3 :*


Postat av: emmelie

Såg att du gillade Markolio C:

Han var väl bra men jag tyckte att H.E.A.T var bättre fast vi tycker ju olika^^^

2009-02-18 @ 18:45:07
URL: http://fjuttarna.blogg.se/
Postat av: Lina

Jasså du skäms över mig? :(

Är det min stora mage...



Trevlig helg.

2009-02-19 @ 15:19:02

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0