Hmm...!?

Idag har det varit en kortdag på skolan, 8.00-14.10. Det är en ganska rolig men lite enformig dag....Hur som helst, visst var bilderna fina? xD

Senare blir det att ringa min kära storasyster, jag har inte pratat med henne på jättelänge (dåligt samvete), kanske gå dit och hälsa på en stund. Jag har inte haft tid för nåt annat än läxor, så det enda jag kan säga är förlåt.. Jag ska ta mig mer tid med er syskon, för jag vill absolut inte förlora kontakten :/

Nu ska jag städa mitt rum....det behövs kan man säga xD

Haregött!<3 :*
Puss å kram



Postat av: Lína

Klart vi inte ska förlora kontakten!

Ida kanske också vill följa och simma nästa onsdag?

Då kan vi sitta i bastun å surra och njuta av värmen.



Nu ska vi äta en semla ;)

Kram och trevlig helg.

2009-02-11 @ 21:11:48

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0