23/2-09

Idag har det varit en skön skoldag. Vi började kl 8.00 med läsning sen NO, franska och 20 minuter svenska med rektorn. När vi hade lunch i en timme så gick jag upp till Anna och Einar och tog mig lite mat. Jag var verkligen inte på humör att gå och äta nån gegga i matsalen. Efter det hade vi matte med Lasse sen hade vi ingen engelska utan SYV:en kom och informerade oss om praoen. Jag fick damp, det vart nåt fel så jag var tvungen att följa med henne ner till SYV-rummet och då ringde hon Kottens förkola och tillslut ordnade det sig =) Jag fick rätt praoplats.

Nu sitter jag och ser på familjen Annorlunda sen kl. 20.50 då börjar äntligen The Secret Life of The American Teenager. Jag längtar efter varje avsnitt. Så efter ikväll kommer jag längta till nästa avsnitt osv. xD

Jag och Oskar ska redovisa på musiken imorrn om flöjten, det suger. Jag längtar inte, först och främst har jag scenskräck sen blir det inte så kul att redovisa inför halva klassen och KubaLasse :/ Men tänk positivt *vill inte* =).

Hare gött!<3 :*



En av världens bästa serier =)


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0