Kul....

Nu sitter jag här och nördar vid datorn! Jag är lite halvdöd efter helgen, jag borde ha sovit lite mer xD Men igår var jag i alla fall jättepigg, förvånad över det, men inte ett dugg trött. Har haft en underbart rolig helg och inget jag ångrar=)

I helgen blir det skoj=) Det är FF och jag, Louise, Viktoria och Emmelie ska vara hemma och ha det rooligt!<3 :* Det blir nog en skojsig helg med er tjejor<3 Men i alla fall, jag hoppas att ni också ser fram emot det! Jag längtar så att jag snart spricker :*

Hare gött!<3 :*




Postat av: Anonym

Men emma inte ska ni väl ta er en drink ;)

Kul med en tjejkväll/helg.

Hoppas ni får riktigt mysigt!

Var ska lillebror vara då?

Kram

2009-01-26 @ 21:09:19
Postat av: Anonym

Jag ser verkligen fram emot det

Hoppas att det blir en lyckad helg :)

2009-01-29 @ 19:52:57
URL: http://louisesjolund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0