Jag vet inte om jag har gjort det tidigare?!

Du är utmanad, lägga upp en bild på din lur !

Bakgrundsbild?
På en liten pojke
Ringsignal? Vibrator
Hur myckt batteri? Fullt
Ringde du senast? Mamma
Ringde dig senast? Anna
Vad står det på ditt 5:e mottagna sms? Ja:p
Vem skickade det 12:e? Hej göru? <33 puss
Vad står det på ditt 32:e mottagan sms? "Snälla nu när jag skitdåligt för allt jag gör och såger blir bara fel!Jag ska slutra prata för det blir ju fel varje gång!
Vad står det i ditt först utgående? Hmm. Jag vet inte...
Vad är ditt rekord att snacka i mobilen? Några timmar?!
Vem är på 13:e plats i telefonboken? Emelia
Hur många sms har du skickat samanlagt? 1352 sms (ny mobil)
Vad står det på din påminnelse?
Godislöfte i ett halvår!
Har du privat nummer just nu? Nope



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0