Prao

Nu har jag kommit hem från den andra praodagen. Jag praoar på Kottens dagis. Det är hur roligt som helst och barnen har börjat kalla mig fröken och hänger efter mig som om jag var en klädhängare xD De yngsta barnen springer runt och försöker få uppmärksamhet, de lite äldre försöker också men dom gör det på ett annat sätt. Killarna som är i 4-6 årsåldern, dom slåss medans tjejerna bara hänger efter och busar....

Idag har det varit en ganska högljudd dag, alla 17 barnen var där och hälften av dom var ganska så trötta. Men redan efter lunch så började endel åka hem och sen vart det läsvila och när den var slut så låg tre av småtjejerna och sov ^^  Sen efter mellis så gick vi ut och var ute i typ en timme innan jag och nästan alla barnen slutade. Jag fick till och med två teckningar idag, av Linn och Ellen och jag vart jätteglad.. Tänk att man kan bli så glad av en teckning ^^

Jag har just läst på min storasysters blogg och fått veta att hon har varit på ultraljud, hon väntar en liten knatte inte två som jag trodde *förlåt Ida* xD Undrar om det är en flicka eller pojke ;) Första bebisen kommer i Juni och den andra kommer i Augusti ^^)

Nu ska jag se på tv sen ska jag gå och lägga mig, jag ska upp kl. 6 imorrn för jag börjar kl. 8 och jag ska hinna duscha innan dess :) Sen ska jag gå iväg och jobba från 8.00-16.00. Så jag skriver kanske imorrn men vi får se :)

Hare gött!<3 :*




Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0