Vill inte...

Idag var det sista dagen på Kotten, det kändes tungt. Jag fick diplom och en blomma av dom som jobbar där. Dom ville att jag skulle komma tillbaka och hälsa på i vår när snön har smält bort :) Och jag fick många kramar av både barnen och fröknarna och många teckningar av barnen. Jag ville inte gå därifrån men jag var ju tvungen.... undrar om jag blir dagisfröken när jag har gått ut skolan (?) Man undrar ju xD

Ikväll så händer det väl inte så mkt... Jag ska sy lite barnsaker! Jag ska ju blir dubbelmoster :D Både Ida och Lina ska ju  få bebis! ^^

Nu ska jag ta och städa mitt rum så att jag får mig lite pengar ;)

Hare gött!<3 :*

                                      


Postat av: Lina

Heja Emma!



Vi vill ha mkt barnkläder :)

Roligt få sådant du har gjort själv också.

Åh vad jag börjar längta nu, men "bara" 11 veckor kvar, tiden lär väl rusa iväg som den redan har gjort. Kramiz å ha en bra helg.

2009-03-14 @ 09:50:46

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0