Hej..

.. jag har inte skrivit på år och dar känns det som.. jag orkar inte. Jag kommer att skriva om det har hänt nåt, inte annars. Idag ska jag i alla fall på Konfirmation. Mina kusiner!!<33 Jag konfirmerade mig förra helgen (= Fick finfina presenter... hmm.. jag måste vara med Maria nån dag ^^


Måste bara lägga in en liten grej som jag hittade på en blogg xD

95% av alla tonåringar skulle få panik om Tokio Hotel stog på toppen av ett 10 våningshus, beredda att hoppa. Kopiera detta om du tillhör dom 5% som skulle ta med sig popcorn, sina kompisar, samlas nedanför byggnaden och skrika: JUMP!,JUMP!,JUMP


Hahah ^.^*
Nu ska jag göra mej klar =)
Hare bra.

Postat av: Viktoria

Nice! Bloggen vart jätte fin:)Puzz!

2009-05-18 @ 13:20:21
Postat av: Lina

Jajamen jätte fin!

Men då saknas det bara att du bloggar liiite mer då... eller hur Emma ;)?

Du kan ju baka lite och lägga ut recept förslagsvis.



Nu ska jag och Fredde gnugga geniknölarna inför din "arbetsdag" hos oss, hehe. Närå det blir lugnt, bara trevligt om du kommer hit en stund. Sen att du jobbar är ju bara ett plus. Den 2 juni var det va? Hoppas vi inte är på bb...



Kram och hör av dig snart!

2009-05-19 @ 11:14:28

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0