Update & mycket bilder!

28/5-09

Idag har det varit en vanlig skoldag,ganska rolig med trög. Vi har haft alla roliga ämnerna idag: Svenska, bild, slöjd, HK och engelska. En del är roligt men inte allt *?* I alla fall,, på bilden fick vi veta vad vi hade för betyg i sjuan eller skulle ha haft och sen fick vi veta vad vi hade nu i åttan ungefär. I sjuan hade jag tydligen MVG i bild, jag vart chockad men glad. Sen fortsätter hon och säger: - Du hade MVG i sjuan men nu i åttan har du blivit sämre, du har inte samma självförtroende. Tänk inte, gör bara.. Vad ska man säga då? Jag har försökt men allt går inte alltid som man vill. Ja, jag vet inte. Det är bara att kämpa mer :) 

I helgen ska jag, Louise, Viktoria, Johanna och kanske nån mer ha FF, mamma ska till Boden och vi ska ha det skojsigt som vanligt ;) Visst tjejer *?* :) Glöm inte att ta med pengar!!.. om ni ser dethär asså? ;)

Nu ska jag ner och städa mitt rum snart... det ser *piiiip* ut.  Om det ska rymmas en massa madrasser och såt är det bara att städa xD

Har suttit och funderar och funderat, ja, skit samma. Här kommer bilder på mitt rum när det är som stökigast (nästan lika stökigt nu men inte riktigt, alla kläderna är bota nu) Här kommer också en bild på min nya fina moppehjälm. *Me love*


En liten gång fram till sängen xD


Vid garderoben


Vid skrivbordet

    
Min nya fina moppehjälm :}



Satt och kluddra på bänken, det var kul?

Tack Lina för din "hjälp" med mitt rum igår *?*

Hadetbra!!<3 :*

Postat av: Ida

Hej!



Oj Emma, du måste verkligen rycka upp dig, eller? Snart blir du kanske anmäld till rent hus? Finns nog ett och ett annat djur som trivs bland dina högar! Nämen upp till bevis, städa och lägg ut en ny bild! De kommer synas skillnad, jag lovar ;)!



KRAM KRAM

2009-05-28 @ 17:27:47

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0