Children.

Hej de få som fortfarande läser min blogg?

Idag blir det att mysa ihop framför tv:n och titta på idol. Egentligen skulle jag ha varit med Emmelie men imorse så hade jag ingen lust alls och sen under dagen har jag laddat mer och mer för att fara dit ändå men sen fick jag veta att Kevin har fått magsjuka så det blev inget.

Ja, idag var i alla fall sista dagen på praoen, var på Snöbollens förskola. Världens gulligaste ungar, vad mer kan man begära för en lyckad vecka? Det har varit hur kul som helst och jag känner att jag i framtiden måste jobba med barn i någon ålder, haha. Fick många kramar och teckningar och till och med ett kort på ett av barnen ;) På måndag är det tillbaka till verkligheten och det börjar med att vi ska kunna 40länder+10huvudstäder i Afrika? Hmm, hur ska detta gå ...

Nu ska jag ta och kolla kläder, ska på dop imorgon av lillAlva..






Postat av: Bellz

Lycka till med huvudstäderna :)

Hehe jag är inte så bra på sånt x)



Sv: Jag tycker också att den bilden är fin. Den uttrycker så mycket på något sätt. Kram Bellz

2009-11-13 @ 19:07:31
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se
Postat av: Bellz

Sv: Men det låter ju jätte bra om det bara var en som du inte kunde ^^

Kram B

2009-11-13 @ 19:27:56
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0