Taylor Lautner.

Nu är jag hemma från bion, New Moon, jag är hyper just nu.. Bästa filmen på länge!! Borde kanske skaffa mig ett liv nu efter att jag har sett filmen men.. Taylor Lautner säger jag bara. Var helt kär i honom från första filmen och boken men nu, ja.. Den grabben, han är helt amazing ♥ Kan alla fatta nu att Taylor Lautner slår Robert Pattinson med hästlängder!!







Postat av: David Rundblad

Okej, jag han var rätt snygg i kort hår, men inte snyggare än Edward ;]

2009-11-22 @ 01:30:59
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com
Postat av: Bellz

ÅÅÅ va roligt att du tyckte den var så bra!

Idag ska äntligen jag få se den :D

Jag är såååå Glad! :D

Kramar Bellz :)

2009-11-22 @ 08:52:36
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Haha den var bra, skaffa dig ett liv!

I din ålder är man ju kär i allt å alla ;)

Men du kanske måste ha tid för lite andra saker också än twilight serien... :)

Vi ses imorgon, laddade för ett tufft spinningpass.

Kram

2009-11-22 @ 18:54:46

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0