Sömn ♥

Hej allihopa! Regnet trillar utanför fönstret och allt som jag äger är blött känns det som. Det var som att duscha i 30km/tim och det immade som bara den. När jag kom hem från jobbet somnade jag på soffan och vaknade nu. Sitter och ser på Wipeout på TVn nu och ska snart sätta igång ansnittet som jag inte orkade se igår av *TSLoTAT. Taggar till imorgon också, äntligen är det dags för första isträningen. Där ser du mamma, nu är det ju snart isträning, du ser vad fort det har gått sen i april..

*The Secret Life of The American Teenager


Foto: Emma Nyström.


Postat av: Mamma

Ja du gumman. Det har gått fort sen April. Nu längtar vi efter matcherna. Önskar jag var med dej inatt när åskan gick. Ha en bra dag. Kram mamma

2010-08-05 @ 07:42:21

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0