Update ♥

Hej, sitter hemma hos Anna och Einar och passade på att låna datorn. Tänkte bara kika in och berätta att första skoldagarna har gått bra. Kommer skriva mer ingående till helgen om tankarna inför skolan.. Tittade förresten in på mitt konto nyss och upptäckte att jag gick på bio gratis i söndags, inga pengar drogs från kontot, happyface. Skriver mer senare i veckan. Kram.

Postat av: s

de skadar väl inte att testa igen? ;)



men förstår bara inte alla orden!! typ stor bländaröppning - f/1,4. :/

är inte så uppdaterat inom kameraområdet !!!



men, jag får väl fråga någon kan (som bor här) tack för hjälpen!! :)

2010-08-24 @ 19:15:13
URL: http://davidrundblad.blogg.se/
Postat av: mamma

Låter kul att även jag kan följa dina tankar om skolan. Jag vet att du fixar det gumman. Längtar efter dej. Kram mamma

2010-08-24 @ 20:56:38
Postat av: Sophie

Va härligt att gå på bio gratis :D

Kram Sophie

2010-08-24 @ 21:01:40
URL: http://sophiiek.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0