Hockeyspelare ♥

Jaha, ni såg ju hur det gick med uppdateringen jag lovade. Jag och Viktoria satte oss och såg en film sen somnade vi, så det så! Jag kan ju berätta också att jag och Viktoria såg Christian "Crippe" Söderström på stan igår och träffade Fredrik Warg på busstationen. Han stod och kollade på oss hela tiden, kan ha berott på att vi stod och garvade hela tiden men ändå.. Höll på att krocka med Bellemare igår också när han kom från ingenstans och körde in framför mig. Lite kul eftersom Viktoria just innan vi såg Crippe klagade på att hon hade varit så himla mycket i stan men ALDRIG lyckats se en hockeyspelare på hela sommaren.

Tack till Ida också för din kommentar. Det värmde i hela kroppen!

Postat av: Alicia:]

Haha då var båda ute i god tid;]

Haha träffade Fredrik igår på BodaBorg:D

Och Anders Söderberg han hade JÄTTE snygga byxor...

Eller int:]

2010-08-29 @ 15:00:56
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0