2/12 -10 ♥

Som ni har sett har det kommit ett inlägg tidigare idag med hockeyfoton. Det kommer ett till antingen ikväll eller imorgon, vi får se. Just nu befinner jag mig ute på praktik så detta inlägg är tidsinställt. Jobbar till tjugo över tre idag, sen om jag har tur så kan jag kanske fara på intersport ikväll. Det beror på om storebror kunde skjutsa mig..  Really hope so! ♥ Om Lina eller Ida läser detta annars och har möjlighet att skjutsa mig upp på Solbacken, ring!

Sen måste jag bara lägga in en till bild från hockeyn.. Av någon konstig anledning börjar jag tänka på julen när jag se bilden. Den ger mig julkänsla! ♥


                          Nationalsången, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G ♥



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0