8/12 -10 ♥

Hej, det tog lite längre tid än väntat, innan uppdateringen kom. När skolan var slut så ringde Viktoria och det bestämdes då att vi skulle på isträningen. Sagt och gjort for vi dit. Första gången någonsin som jag inte hade kameran med mig, vilket funkade det också. Dagens skratt måste ha varit Jimmie Ericssons målchest (stavning?) som skulle slå alla andras med hästlängder. Hann inte ens se hela, höll på att skratta ihjäl mig direkt han började.. Kan tänka mig hur mycket stryk han skulle få om han gjorde den under en match också!

Nu är det bara att sätta fart, har mycket att hinna med ikväll om allt går som det ska göra.. Taggar inför hockeyn imorgon och lördag också, Fan's Corner båda dagarna, det gör att det är lättare att jobba hårt idag eftersom den belöningen väntas! ♥


                 Yared Hagos & David Rundblad, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G

Kör väl lite dagens citat idag också:

Mitt under träningen:
Viktoria: Alltså, nu hör man ju att de pratar med varandra. Annars ser man ju bara *mimar*.
Emma: Jo, sen hör man ju direkt de rör pucken, varje skridskoskär..
Viktoria funderar: Undrar om de har öronproppar?!

Senare under träningen:
Viktoria: Men båda (målvakterna) har ju svarta tröjor?
Emma: Ja, det är ju för att de andra ska veta var de ska göra mål!
Viktoria: Men då lär de ju ut hur man gör självmål..


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0