Citatmaskinen

På bussen till och från Luleå så satt det en gubbe framför oss och han gav oss många goda skratt.. Vi hade en vandrande citatmaskin i bussen!

Citatmaskinen: Vart är vi nu då?
Emma: Byske..
Citatmaskinen: Men vi är ju mitt ute i skogen.. Vadå, tältar de här eller? Det går några minuter sedan utbrister han.. Nej, vi är inte alls i Byske! Vi är i Skellefteå kommun..
Gubben bredvid: Men Byske ligger ju i Skellefteå kommun!
Citatmaskinen: Jaha!!

Efter ett tag frågar jag Alicia vart vi är:
Alicia: Åbyn-Byske..
Emma: Men det är ju mitt ute i skogen, tältar man här?! Alicia liggar halvt ute i mittgången och garvar..

Emma: Välkommen till Piteå! Här sover vi i tält!

Publikvärden: Någon som ska med till Modo en lördag?
Saga & Viktoria: Nä, jag får inte..
Publikvärd: Ta med dig pappa!
Sagas pappa: Jag jobbar.
Publikvärd: En lördag?!
Sagas pappa: Jo..
Publikvärd: Men det är bara dumt folk och hästar som arbetar en lördag! Har du inte fått lära dig det?

Citatmaskinen: Jo, nummer sju var ju bäst!
Emma: David?
Citatmaskinen: Nej, han i randig tröja.. Ulf Rönnmark!
Emma: Domaren?
Citatmaskinen: Jo, domarjäveln.. Han fick då assistpoäng, det är en sak som är säker!

Citatmaskinen: BEHANDLA BÄLTET SOM EN KVINNA, MJUKT OCH SKÖNT!
Gubben bredvid: ....hmeh, pungen....
Citatmaskinen: JAA!
Emma: Vafan?!?!

Citatmaskinen: Vad är det här? Visar de reklam nu också?
Gubben bredvid: Nä, det är (skylten för) bältet!


                    Reklam? Nej, inte riktigt, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G


Postat av: Hockeybrud 2;D

AHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAH!!!, Han Va så jävla härlig!xD♥ Digga han te tusen!:P♥

2010-12-31 @ 14:47:07
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/
Postat av: s...

älskar han :D han va ju skita cool!!!

2010-12-31 @ 15:53:05
URL: http://davidrundblad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0