F r e d a g

Någon gubbe bakom oss om Bellemare:
Gubben: Kom igen nu Bella!

Johan är ju för rolig:
Emma: Johan, får jag ta kort på dig?
Johan: Självklart.. Nu är jag redo!
Emma fotar sen: Okej, också ler du?
Johan: Nä, det vågar jag inte *asgarv* :$


                    Johan "Foppa" Forsberg, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G

Ja, det här var uppdateringen som jag hann med nu innan praktiken. Går iväg in till stan om några minuter för att ta bussen. Ni får ha det så bra idag så kommer det massor av bilder senare när jag har slutat.. Om ni har tur kanske Viktoria kan kika in med ett inlägg, kan försöka göra iordning ett så det bara är att publicera? Ja, ni ser väl om det kommer något! ♥


Postat av: Viktoria

Så söt!

2010-12-10 @ 13:16:04
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0