Hockeyfoton AIK - Södertälje, DEL 6 ♥

Tror det är sista inlägget med bilder från matchen mot Södertälje.. Eller det är tre inlägg till: ett till Viktoria och två till Saga! Sen kommer det bilder från mötet med HV71 där jag har testat en annan redigering. Ni får säga sen vilken som är bättre..

Har funderat på en till sak. Skulle ni kommentera mer om jag har öppna kommentarer? Har ju så att jag måste kolla dem innan de publiceras, men det är mest för att jag ska hålla reda på vilka jag har läst eller inte. Ni får säga vad ni tycker, om det skulle vara så kanske vi kör på test i helgen för att se om det blir fler kommenterar då? Som ni förstår går det ju ändå inte kommentera vad som helst, men det är väl bara vanligt vett. Det är upp till er! Vad tycker ni? ♥






              Skellefteå AIK - Södertälje, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0